و سوت ممتد مغز و حواشی دیگر...

من ازتو مینویسم و این کیــــــــــــــــــمـــــــــــیا، کم است.

و سوت ممتد مغز و حواشی دیگر...

من ازتو مینویسم و این کیــــــــــــــــــمـــــــــــیا، کم است.

اضمحلال

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ
از دوستی های چند ساله و با قصد ازدواج میگوید با این پرسش
"دوستی با قصد ازدواج داشتی؟"
جواب میدهد
"دوستی چند ساله چیه؟یه ساله م نداشتم...ازدواج که نه بابا"
حالا او فکر میکند میتواند این قضیه دوست را تبدیل کند به یک تئوری و بدون اطلاع از اوج مضحک بودن آن دوست ش را نصیحت کند
تاحالا به قصد ازدواج!
جواب اگر نه باشد پس چرا اصلا زنده ست؟
دوستی به قصد ازدواج
اسمش تناقض عمیق است!
رسیده به خواهر زاده ش که وسط پز هاش از خوابگاه دوران کارشناسی ش باید گفته باشد "وای خاله همه که اینجا لخت ن"
و باید گفته باشد
خواهر زاده ای که اصلا معلوم نیس وجود داشته باشد
میتواند زشت ترین دختر خودنمای دانشگاه لقب بگیرد که در سلف نهار میخورد

+چگوارای بی کلاه آمده
شما خواستان نبود

++غذام یخ زد
غذای تنهایی اصلا خوردن ندارد

+++خیلی عجیب و خنده دار است که همکلاسی های من وقتی من مقنعه م را تا میکنم فکر میکنند ممکن نیست نیم تنه با دامن کوتاه بپوشم و وقتی قد موهام را میبینند میگویند که بمن نمیخورد اینقدر مو داشته باشم
انگار مثلا هرکسی موهاش بیرون میست کچل است!
خوشحال م که اینطوری م
میتوانم برای او بمانم و دل ش را قرص کنم
و این فکر من راجع به خانواده شان هم همین است!
همین قدر ساده لوحانه ک کسی فکر کند من موجودی زشت و احمق و عقب افتاده م!انگار مثلا بسیجی باشم!

++++عزیزک م
بیا مرا بردار ببر شمال!
والسلام!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی