و سوت ممتد مغز و حواشی دیگر...

من ازتو مینویسم و این کیــــــــــــــــــمـــــــــــیا، کم است.

و سوت ممتد مغز و حواشی دیگر...

من ازتو مینویسم و این کیــــــــــــــــــمـــــــــــیا، کم است.

نصف شبانه!

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

-باشه بریم نقاشیامونو کامل کنیم پس!

-چی؟

-خخخخ هیچی.تومتوجه شدی ک من یه لایه دیگه دارم تو ذهنم ک یهو مکالمات اونو به تو جواب میدم؟

-اره فهمیدم.الان چی شد؟

-با بچه م بودم.گفتم نقاشیامونو کامل کنیم بریم نهار بخوریم!

-خخخخ

-باید از مغزم فیلم بسازن ! یک ذهن زیبارو دیدی؟

-نه ندیدم

-دیدی.عه بیوتیفول مایند

-خخخ.اره دیدم

-وای من عاشق جان نش م.فانتزی منه!اما فیلم من میشه یک ذهن انگل!

-خیلی م خوب نیس

-مث جان نش بودن؟

-اره

-دوس نداری؟

-نه عصبی م میکنه اونطوری روانی بودن.عوضییی

-جان نش عوضیه؟

-نه یاد یکی افتادم

-کی؟

-هیشکی

-بگو

-بابا داور پرسپولیس الریان!

مرتیکه یه پنالتی مارو نگرف برا اونا اضافه گرف

وای صدف

میلان با پاریسن ژرمن.یارو سوت زده بود اعتراض کردن ک یه دیقه م وقت بده داد.توپ فقط بین پای مهاجم پاریس و مدافع میلان بود.بدون برخورد.پنالتی گرف میلان باخت

-وای وای وای حالا ول کن

-نه اخه نمدونم این داورا از کجا درمیان

-از فیلم جان نش

-صدف؟

-جانم؟

.

.

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵
.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی